keyboard_arrow_right Aanbieding toevoegen
keyboard_arrow_right Aanmelden
keyboard_arrow_right Registreren
keyboard_arrow_right Huis
keyboard_arrow_right Industrie
keyboard_arrow_right Zoeken
keyboard_arrow_right Verkopen

Ondersteuning

Account instellingen

Mijn advertenties

Om een advertentie te plaatsen, moet u de volgende informatie invullen in de volgende verplichte velden:


Een advertentie plaatsen (voor alle categorieën)

  • Industrie
  • Categorie
  • Subcategorie

Basisinformatie (voor alle categorieën)

  • Gebruik
  • Merk
  • Model
  • Jaar
  • Prijs
  • Inclusief BTW
Elke keer dat u op de knop VOLGENDE klikt, moet u ervoor zorgen dat u de verplichte velden invult.
 
Technische informatie (verschillend voor verschillende categorieën)
 
Hier moet u de technische informatie van uw apparatuur / machine toevoegen.
 
U moet de verplichte velden invullen (verschillend voor verschillende categorieën). Controleer het voorbeeld als volgt:
 
Om een advertentie in een categorie te plaatsen, moet u het volgende invullen:
  • Type motor
  • transmissie
  • Eigen gewicht
  • Moto-uren / km
Voor elke branche / categorie / subcategorie hebt u verschillende kenmerken als opties. U vindt de meeste opties met een vervolgkeuzemenu met meerdere keuzes voor uw gemak. In het geval dat uw apparatuur meer technische informatie heeft dan de vulmachines die wij u verstrekken, kunt u deze toevoegen in de Aanvullende informatie als beschrijving. Als uw apparatuur / machine niet alle technische informatie heeft die we visualiseren, kunt u deze stap altijd overslaan. Pas nadat u de verplichte velden hebt ingevuld, kunt u verder gaan.
 
(verschillend voor verschillende categorieën)
 
Hier zijn geen verplichte velden, maar zoveel opties die u kiest, zijn beter voor de koper om een ​​idee te krijgen van uw apparatuur / machine.
 
Locatie en aanvullende informatie (vereist voor alle categorieën)
 
De locatie van uw apparatuur / machine is een verplicht veld. U kunt eenvoudig uw adres invullen door eerst een continent, land (opnieuw met vervolgkeuzemenu) te selecteren, en vervolgens moet u het stadsadres typen.
 
Locatie
Meer informatie
Beschrijving (Hier kunt u uw eigen tekst typen, waarin de staat van uw machine / apparatuur enz. wordt beschreven)
 
Foto's, video en bestanden (voor alle categorieën)
  • Advertentie Foto's (u kunt maximaal 15 (vijftien) bestanden uploaden, alleen in de volgende formaten: jpg, jpeg of png)
  • Bestanden (als u wilt, kunt u bestandencertificaten, specificatie, talon alleen in PDF-formaat bijvoegen)
  • Video (je hebt de optie om een ​​video te plaatsen (niet vereist)
Het videobestand kan vanaf uw apparaat worden geüpload of u kunt de YouTube-link vanuit uw kanaal plakken.
 
 
 
Terwijl u uw advertentie invoert, komt u er zelf achter welke velden verplicht en welke optioneel zijn.
 
Als u de gegevens in de velden hebt ingevoerd, moet u op de knop De advertentie bekijken en opslaan klikken om de advertentie te uploaden. Als de door u ingevoerde informatie niet voldoende is, kunt u niet doorgaan, maar keert u terug naar de plaats waar u de verplichte informatie voor de advertentie moet invoeren. Als u geen of verplichte velden hebt, probeer dan 0 (nul) te typen of u kunt contact met ons opnemen. Wanneer u een advertentie publiceert, heeft u de mogelijkheid om via een livechat aan de rechterkant van het scherm met een beheerder te communiceren. Uw advertentie wordt niet gepubliceerd tenzij u in beide rechterhoeken op de knop OPSLAAN klikt. Daarna heeft u de mogelijkheid om uw advertentie te promoten. Als u uw advertentie niet wilt promoten, kiest u de derde optie ZONDER PROMOTIE en de knop Opslaan en sluiten. Nu kunt u een lijst met al uw advertenties zien, waar u eenvoudig de kenmerken van dezelfde advertentie kunt kopiëren met deze knop en u wijzigingen kunt aanbrengen op basis van de volgende machine die u wilt publiceren.
 
Ook kunt u uw advertentie BEWERKEN door op de knop  te drukken. Of als u nodig hebt, kunt u een advertentie deactiveren, klik op deze knop .

Berichten

Berichten- en discussiediensten zijn absoluut realtime als beide gebruikers online zijn. Als de verkoper of koper waarnaar u momenteel verzendt offline is, wordt hij onmiddellijk op de hoogte gebracht, omdat we de ontvanger informeren naar wie u het bericht hebt verzonden en het zal deel uitmaken van de geschiedeniscorrespondentie op de website van Sales Machinery wanneer de gebruiker opnieuw inlogt. Via het Sales Machinery-platform kunt u zowel berichten verzenden als ontvangen en gesprekken voeren met bepaalde personen / bedrijven over advertenties van Sales Machinery.
 
Wanneer u zich als dealer bij Sales Machinery registreert, kunt u online verzoeken van potentiële kopers ontvangen en voor uw gemak contact met hen opnemen via ons online chatsysteem.
 
Deze service is alleen geldig voor registergebruikers
Het berichtensysteem heeft twee weergaven:
  • Kleine chat
  • Grote chat
De kleine chat wordt altijd weergegeven wanneer deze wordt geopend in de rechterbenedenhoek van de site, wanneer deze wordt geopend via een breedbeeldapparaat (laptop, computer met een monitor) of onderaan het scherm op niet-breedbeeldapparaten (telefoons, tabletten). Het kan daar zitten zonder dat u hoeft te stoppen door verschillende dingen bij Sales Machinery te bladeren en het te gebruiken wanneer u het nodig hebt.
 
De grote chat bevindt zich wanneer u op het postvakpictogram in het hoofdmenu van de site klikt. Vervolgens wordt de hele berichtenpagina geopend. U kunt het gebruiken wanneer u in een diep gesprek bent en niet wilt worden afgeleid van het gesprek op dit moment, en wanneer u de rest van de site op enig moment niet hoeft te gebruiken.
 
Het uiterlijk van uw chatweergave kiezen is alleen aan uw smaak en voorkeuren.
 
In beide chats vindt u de volgende items:
Sectie Gesprekken waar u al uw correspondentie up-to-date kunt vinden;
Sectie Chat waar daadwerkelijke communicatie tussen gebruikers plaatsvindt
Sectie Info waar u beknopte informatie kunt vinden over de gebruiker waarnaar u momenteel schrijft
U kunt op verschillende manieren een bericht naar een verkoper sturen:
  • Wanneer u een advertentie bekijkt en een bericht naar een verkoper wilt sturen, kunt u de knop Chat starten vinden (onder de informatie van de verkoper) wanneer de verkoper online is. In het geval dat de verkoper offline is, kunt u het verzoek rechtstreeks verzenden via het onderstaande formulier.
  • Wanneer u op het pictogram van de enveloppe in het hoofdmenu van de site klikt
  • Druk tijdens het browsen op de verkoperpagina op de knop Chat starten in het gedeelte Contact wanneer de verkoper online is. In het geval dat de verkoper offline is, kunt u het verzoek rechtstreeks verzenden via het onderstaande formulier.
Een voorwaarde voor het gebruik van het chatsysteem van Sales Machinery is om in te loggen als u dit nog niet hebt gedaan. Anders kunt u het chatsysteem niet gebruiken.

Favorieten

Op uw pagina Favorieten vindt u het volgende:

  • Favoriete advertenties
  • Favoriete dealers

Om uw Favoriete advertenties te zien, moet u op de knop Favoriete advertenties klikken. Om uw Favoriete dealers te zien, moet u op de knop Favoriete dealers klikken.

In het gedeelte Favoriete advertenties vindt u het volgende:
 
  • Pictogram dat u laat weten dat de advertentie voorkomt in Favorieten
  • Hoofdafbeelding van de advertentie, die ook een link naar de advertentie is
  • Merk, model en prijs van de advertentie
  • Knop met een link naar de advertentie open_in_new
  • Knop om de advertentie te verwijderen uit Favorieten sluiten
In het gedeelte Favoriete dealers vindt u het volgende:
 
  • Pictogram dat u laat weten dat de dealer zich in Favorieten bevindt
  • Hoofdbeeld van de dealer, die ook een link naar de dealers is
  • De naam, de rating en het adres van de dealer
  • Knop met een link naar de dealer
  • Knop om de dealer te verwijderen uit

Abonnementen

Na uw dealerregistratie heeft u nog steeds geen huidig abonnement. U kunt maximaal 3 (drie) GRATIS advertenties plaatsen. Zodra u de gratis 3 advertenties publiceert, kunt u een abonnement kopen, afhankelijk van uw behoeften en het aantal advertenties dat u wilt publiceren. U kunt kiezen uit een lijst met de soorten abonnementen die wij aanbieden. Als uw behoeften niet passen in een van de plannen die we aanbieden, kunt u een individuele bestellen.

Om uw abonnement te verlengen, moet u klikken op de knop Vernieuwen boven aan de pagina Mijn advertenties en vervolgens op de knop Plan kopen, waar een lijst met optionele plannen wordt weergegeven. U kunt deze pagina bereiken via de pagina Abonnement / Credits / Bestellingen U wordt ook doorgestuurd naar een nieuwe pagina waar u de bestelinformatie kunt bekijken. U moet ook de verplichte informatie invoeren om een factuur te verzenden en ook een betalingsformulier. Vervolgens moet u op de knop Bestel nu drukken en doorgaan met de betaling.

Door uw abonnement op te waarderen, verandert uw abonnement aan het einde van de geldige periode van uw abonnement naar een beter abonnement. De prijs wordt berekend op basis van welk abonnement u momenteel hebt en hoe lang uw abonnement eindigt. Om uw abonnement te upgraden, moet u op de knop Upgrade uw abonnement drukken, vervolgens het nieuwe plan selecteren en op de knop Upgrade drukken. Verder zijn de stappen hetzelfde als hierboven.

Door een nieuw abonnement te kopen, annuleert u uw huidige abonnement en vervangt u dit door een nieuw abonnement, waarbij uw huidige abonnement van uw nieuwe abonnement wordt afgetrokken. Om een nieuw abonnement te kopen, drukt u op de knop Nieuw abonnement kopen, selecteert u het nieuwe plan en drukt u op de knop Upgrade. Verder zijn de stappen hetzelfde als hierboven.

Een individuele abonnementsbestelling is een aanvraag voor een abonnement waarin u kiest wat u wilt, en we sturen u indien nodig een prijsopgave. Om een bestelling voor een individueel plan te plaatsen, moet u op de knop Individueel abonnement kopen drukken. De gegevens die u moet invullen zijn Aantal advertenties, Aantal credits en Periode/maanden/. Druk ten slotte op de knop Aanvraag verzenden en wacht op een reactie van ons.

Verificatie en validatie van de promotiecode gebeurt door het vakje Ik heb promo code aan te vinken. U vindt deze onderaan de pagina. Om uw promotiecode te verifiëren en valideren, typt u de promotiecode in het vak en drukt u op de knop Controleer het, bekijkt u wat deze biedt en drukt u op de knop Toepassen om deze te activeren. Houd er rekening mee dat sommige promotiecodes uw abonnement vervangen door een nieuw, en dat de nieuwe de vorige volledig vervangt, wat het ook is.

Credits

Credits zijn de virtuele valuta in het Sales Machinery-platform. Hiermee kun je extra advertenties kopen (voor het geval je de toegestane limiet van je huidige pakket hebt bereikt) en je advertenties promoten. Wanneer u uw advertenties wilt promoten en als u geen credits meer heeft, verschijnt een scherm waarin u de resterende credits kunt kopen.

Je kunt credits kopen via het onderste paneel op het tabblad Credits. Er is een vak waarin je het aantal credits kunt invoeren dat je nodig hebt. In hetzelfde paneel verschijnt de prijs van de geselecteerde credits die overeenkomt met het aantal credits dat u hebt geselecteerd. De knop Volgorde brengt u naar een betalingspagina.

Bestellingen

Op de pagina Bestellingen vindt u informatie over uw bestelgeschiedenis in Sales Machinery. U kunt ook het bestelnummer zien, of het al dan niet is betaald, de datum waarop de bestelling is geplaatst. U kunt de factuur ook downloaden als deze beschikbaar is. Als u op de bestelling klikt, vindt u details over de bestelling: wat u hebt besteld, voor welke periode, de betaalmethode en het totale bedrag. Om een factuur te downloaden, moet u op de knop Factuur downloaden drukken.


Heb je nog vragen?

Onze ondersteuningsmedewerkers staan klaar met de antwoorden.