keyboard_arrow_right Aanbieding toevoegen
keyboard_arrow_right Aanmelden
keyboard_arrow_right Registreren
keyboard_arrow_right Huis
keyboard_arrow_right Industrie
keyboard_arrow_right Zoeken
keyboard_arrow_right Verkopen

Vraag & Antwoord

1. Waar kan ik Sales Machinery voor gebruiken?

 

Over het algemeen is Sales Machinery de internationale marktplaats op het volgende niveau voor industriële machines. Elke officiële dealer van nieuwe en gebruikte machines, evenals bedrijven die gespecialiseerde apparatuur en particulieren verkopen, kunnen zich registreren. Hier kunt u advertenties plaatsen en uw apparatuur verkopen aan wereldwijd auditief. U kunt ook apparatuur van de belangrijkste zware industrieën kopen, evenals reserveonderdelen, even belangrijk als de machines. Volg deze pagina voor meer informatie.

 

2. Hoe kan ik me registreren?

 

De registratie in Sales Machinery is uiterst eenvoudig voor elke gebruiker. U hoeft alleen maar op de knop Registreren te klikken.

 

Maak een nieuw accountformulier aan. U moet kiezen of u Individueel of Bedrijf bent.

 

Zorg ervoor dat u alle verplichte velden invult. Vink vervolgens het T&C en Privacybeleid aan.

 

Klik daarna op de knop Ik ben geen robot en kies de gewenste afbeeldingen

 

U bent er bijna, één klik verwijderd van REGISTRATION. Klik op Registreren

 

Gefeliciteerd, u kunt nu advertenties publiceren en / of op zoek gaan naar apparatuur!

 

3. Hoe een advertentie plaatsen?

Om een advertentie te plaatsen, moet u de volgende informatie invullen in de volgende verplichte velden:

Een advertentie plaatsen (voor alle categorieën)

  • Industrie
  • Categorie
  • Subcategorie

Basisinformatie (voor alle categorieën)

  • Gebruik
  • Merk
  • Model
  • Jaar
  • Prijs
  • Inclusief BTW

Elke keer dat u op de knop VOLGENDE klikt, moet u ervoor zorgen dat u de verplichte velden invult.

 

Technische informatie (verschillend voor verschillende categorieën)

 

Hier moet u de technische informatie van uw apparatuur / machine toevoegen.

 

U moet de verplichte velden invullen (verschillend voor verschillende categorieën). Controleer het voorbeeld als volgt:

 

Om een advertentie in een categorie te plaatsen, moet u het volgende invullen:

  • Type motor
  • transmissie
  • Eigen gewicht
  • Moto-uren / km

Voor elke branche / categorie / subcategorie hebt u verschillende kenmerken als opties. U vindt de meeste opties met een vervolgkeuzemenu met meerdere keuzes voor uw gemak. In het geval dat uw apparatuur meer technische informatie heeft dan de vulmachines die wij u verstrekken, kunt u deze toevoegen in de Aanvullende informatie als beschrijving. Als uw apparatuur / machine niet alle technische informatie heeft die we visualiseren, kunt u deze stap altijd overslaan. Pas nadat u de verplichte velden hebt ingevuld, kunt u verder gaan.

 

Aanvullende uitrusting (verschillend voor verschillende categorieën)

 

Hier zijn geen verplichte velden, maar zoveel opties die u kiest, zijn beter voor de koper om een ​​idee te krijgen van uw apparatuur / machine.

 

Locatie en aanvullende informatie (vereist voor alle categorieën)

 

De locatie van uw apparatuur / machine is een verplicht veld. U kunt eenvoudig uw adres invullen door eerst een continent, land (opnieuw met vervolgkeuzemenu) te selecteren, en vervolgens moet u het stadsadres typen.

 

Locatie

Meer informatie

Beschrijving (Hier kunt u uw eigen tekst typen, waarin de staat van uw machine / apparatuur enz. wordt beschreven)

 

Foto's, video en bestanden (voor alle categorieën)

  • Advertentie Foto's (u kunt maximaal 15 (vijftien) bestanden uploaden, alleen in de volgende formaten: jpg, jpeg of png)
  • Bestanden (als u wilt, kunt u bestandencertificaten, specificatie, talon alleen in PDF-formaat bijvoegen)
  • Video (je hebt de optie om een ​​video te plaatsen (niet vereist)

Het videobestand kan vanaf uw apparaat worden geüpload of u kunt de YouTube-link vanuit uw kanaal plakken.

 

 

 

Terwijl u uw advertentie invoert, komt u er zelf achter welke velden verplicht en welke optioneel zijn.

 

Als u de gegevens in de velden hebt ingevoerd, moet u op de knop De advertentie bekijken en opslaan klikken om de advertentie te uploaden. Als de door u ingevoerde informatie niet voldoende is, kunt u niet doorgaan, maar keert u terug naar de plaats waar u de verplichte informatie voor de advertentie moet invoeren. Als u geen of verplichte velden hebt, probeer dan 0 (nul) te typen of u kunt contact met ons opnemen. Wanneer u een advertentie publiceert, heeft u de mogelijkheid om via een livechat aan de rechterkant van het scherm met een beheerder te communiceren. Uw advertentie wordt niet gepubliceerd tenzij u in beide rechterhoeken op de knop OPSLAAN klikt. Daarna heeft u de mogelijkheid om uw advertentie te promoten. Als u uw advertentie niet wilt promoten, kiest u de derde optie ZONDER PROMOTIE en de knop Opslaan en sluiten. Nu kunt u een lijst met al uw advertenties zien, waar u eenvoudig de kenmerken van dezelfde advertentie kunt kopiëren met deze knophttps://sales-machinery.com/userfiles/New_icon.png en u wijzigingen kunt aanbrengen op basis van de volgende machine die u wilt publiceren.

 

Ook kunt u uw advertentie BEWERKEN door op de knop https://sales-machinery.com/userfiles/edit_icon.png te drukken. Of als u nodig hebt, kunt u een advertentie deactiveren, klik op deze knop https://sales-machinery.com/userfiles/pause_icon.png.

 

4. Hoe een bericht versturen?

U kunt op verschillende manieren een bericht naar een verkoper sturen:

  • Wanneer u een advertentie bekijkt en een bericht naar een verkoper wilt sturen, kunt u de knop Chat starten vinden (onder de informatie van de verkoper) wanneer de verkoper online is. In het geval dat de verkoper offline is, kunt u het verzoek rechtstreeks verzenden via het onderstaande formulier.
  • Wanneer u op het pictogram van de enveloppe in het hoofdmenu van de site klikt
  • Druk tijdens het browsen op de verkoperpagina op de knop Chat starten in het gedeelte Contact wanneer de verkoper online is. In het geval dat de verkoper offline is, kunt u het verzoek rechtstreeks verzenden via het onderstaande formulier.

Een voorwaarde voor het gebruik van het chatsysteem van Sales Machinery is om in te loggen als u dit nog niet hebt gedaan. Anders kunt u het chatsysteem niet gebruiken.

 

5. Wat kan ik in mijn account bewerken?

 

De pagina Account bewerken bevat de volgende panelen:

  • Basis informatie
  • Aanvullende informatie

In Basisinformatie kunt u het volgende in uw account wijzigen:

 

  • Gebruikersgegevens
    • Voornaam
    • Achternaam
    • land
    • Telefoon
    • stad
    • ritssluiting
    • Adres
  • Bedrijfsinformatie (als account is geregistreerd bij dit type)
    • Bedrijfsnaam
    • BTW nummer (optioneel)
    • Eigenaar
    • IBAN
    • Verander wachtwoord

 

Daarnaast kunt u het volgende in uw account wijzigen:

 

  • Gebruikers informatie
    • Facebook profiel
    • YouTube-profiel
    • Beschrijving
    • Logo / avatar
    • Officiële dealer van de volgende merken (als u een officiële dealer bent)
    • Gesproken talen
    • Basisvaluta
    • Basistaal
    • Basiseenheidsysteem
  • Аddresses
  • foto's

U kunt alle bovengenoemde opties bewerken. Het enige detail in uw account dat u niet via deze pagina kunt bewerken, is uw e-mailadres. Als u uw e-mailadres moet bewerken, moet u contact met ons opnemen.

 

6. Hoe kan ik mijn account bewerken?

U kunt de pagina Account bewerken openen vanaf de volgende locaties:

 

  • De tandwielknop in het bovenste menu van de site
  • In het gedeelte Account bewerken, dat zich in het vervolgkeuzemenu van de portretknop bevindt, ook in het bovenste menu van de site

7. Hoe verleng ik mijn abonnement?

 

Om uw abonnement te verlengen, moet u klikken op de knop Vernieuwen bovenaan mijn advertentiespagina en vervolgens op de knop Plan kopen, waar een lijst met optionele plannen wordt weergegeven. U kunt deze pagina ook bereiken via de pagina Abonnement / Credits / Bestellingen. wordt doorgestuurd naar een nieuwe pagina waar u de bestelinformatie kunt bekijken. U moet ook de verplichte informatie invoeren om een ​​factuur te verzenden en ook een betalingsformulier. Vervolgens moet u op de knop Nu bestellen drukken en doorgaan met de betaling.

 

8. Hoe valideer ik mijn promotiecode?

 

Verificatie en validatie van de promotiecode gebeurt door het vakje Ik heb promotiecode aan te vinken. U vindt deze onderaan de pagina. Om uw promotiecode te verifiëren en te valideren, typt u de promotiecode in het vak en klikt u op de knop Controleren, bekijkt u wat deze biedt en klikt u op de knop Toepassen om deze te activeren. Houd er rekening mee dat sommige promotiecodes uw abonnement vervangen door een nieuw, en dat de nieuwe de vorige volledig vervangt, wat het ook is.

 

9. Wat zijn credits?

 

Credits zijn de virtuele valuta in het SalesMachinery-platform. Hiermee kun je extra advertenties kopen (voor het geval je de toegestane limiet van je huidige pakket hebt bereikt) en je advertenties promoten. Wanneer u uw advertenties wilt promoten en als u geen credits meer heeft, verschijnt een scherm waarin u de resterende credits kunt kopen.

 

10. Hoe kan ik credits kopen?

 

Je kunt credits kopen via het onderste paneel op het tabblad Credits. Er is een vak waarin je het aantal credits kunt invoeren dat je nodig hebt. In hetzelfde paneel verschijnt de prijs van de geselecteerde credits die overeenkomt met het aantal credits dat u hebt geselecteerd. De knop Bestellen brengt u naar een betaalpagina.

 

11. Hoe kan ik machine / uitrusting / voertuig / reserveonderdelen kopen?

U moet een geregistreerde gebruiker zijn om een ​​machine / voertuig / uitrusting / reserveonderdelen voor de eerste keer te kopen. Als u alleen advertenties wilt zien, hoeft u niet per se een Sales Machinery-account te hebben. Als u iets van de site probeert te bestellen, wordt u doorgestuurd naar de registratie. Als u een machine / voertuig / uitrusting / reserveonderdelen wilt kopen wanneer u bent ingelogd, kunt u nu beginnen met het gedetailleerde zoeken naar de uitrusting / machine / reserveonderdelen die u wilt kopen. U kunt uw zoekopdracht starten vanaf de startpagina van Sales Machinery of door op de knop KOPEN te klikken. Hoe dan ook, u moet eerst een INDUSTRIE kiezen waarin uw machine / voertuig / uitrusting / reserveonderdelen het beste passen, kies vervolgens een categorie en als het een optionele subcategorie is. Op deze manier kunt u filters gebruiken en toepassen voor meer gedetailleerd zoeken. Het grootste voordeel van onze filtermotor is dat u alleen de filters kunt zien die de geposte advertenties in deze categorie hebben. Op deze manier kunt u nog meer tijd besparen. Bijvoorbeeld: als u op zoek bent naar tankwagens, moet u eerst de transportindustrie filteren en vervolgens de vrachtwagencategorie filteren, daarna de subcategorie als tankwagens. Nu kunt u de lijst met merken zien (het verschijnen alleen de merken van de tankwagens die zijn gepubliceerd in SM) van Tankwagens. Wanneer u een merk kiest en op de knop TOEPASSEN klikt, ziet u een lijst met alleen de modellen die zijn gepubliceerd op Sales Machinery-platform. U kunt een nog preciezere filterzoekfunctie toevoegen door meer filters toe te passen, zoals het type motor, transmissie, airconditioning enz.

 

Nadat u de lijst met geposte advertenties hebt bekeken en de beste machine hebt gekozen die past bij uw budget en locatie, moet u contact opnemen met de verkoper. Wanneer u nu de advertentie selecteert die u machine / voertuig / uitrusting / reserveonderdelen wilt kopen, kunt u doorgaan met kopen. Dit is alleen mogelijk door contact op te nemen met de verkoper via de website. Er zijn 3 manieren om contact op te nemen met de verkoper:

 

  • Telefoonnummer van de verkoper
  • Chat met de verkoper via ons chatsysteem
  • Stuur een verzoek om de advertentie

U vindt deze 3 methoden op de pagina van elke advertentie.

 

Als u de eerste methode kiest, klik dan op de knop om het hele telefoonnummer van de verkoper weer te geven en een telefoongesprek met hem te voeren. De eenvoudigste manier om een ​​vraag over een bepaalde advertentie te stellen zonder misverstanden is om te vermelden waar u de advertentie zag (namelijk Sales Machinery) en het advertentienummer te vermelden als het u uitkomt om het in uw account te controleren voordat u belt.

 

Als u de tweede methode kiest, drukt u op de knop Chat starten en start u een chat met de verkoper. Als de verkoper niet online is, wordt hij onmiddellijk op de hoogte gebracht, omdat we de ontvanger informeren naar wie u het bericht hebt verzonden en het zal deel uitmaken van de geschiedeniscorrespondentie op de website van Sales Machinery wanneer de gebruiker opnieuw inlogt. Met deze methode hoeft u het aantal advertenties niet op te geven, zoals in het chatvenster van de dealer verschijnt.

 

Als u de derde methode kiest, drukt u op de knop Verzoek en typt u uw vraag. In het geval dat de verkoper online is, zal hij uw bericht onmiddellijk in zijn live chatvenster zien. In het geval dat de dealer offline is, ontvangt hij uw bericht op zijn e-mailadres en chatsysteem in Sales Machinery, zodra hij opnieuw inlogt.